Fick oväntat besök...

AAAAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa herre gud hur söt får man vara då?!
Mia ringde och sa att någon ville träffa mig, dem var hos mig om ett par minuter.. fick ta på mig lite kläder och gå ut på gräsmattan, där springer deras lilla hundvalp omkring oh herre gud vad söt Messi var!! Dem hade nyss hämta honom och jag var första som fick träffa honom..

Så sa jag puh tur inte Rickard var hemma han har alltid velat ha hund, så säger Mia men du vill inte eller?
Det va lite svårat att säga nej jag vill inte ha en sådan hära underbart söt varelse..aaaa smälte!!!

Lycka till Mia och Ralle!!!!













Kommentarer
Postat av: mia

tack för de bilderna då..... ser ut som shrek!=)

2010-04-18 @ 14:27:43
Postat av: Linda

Naw va söt lilla Messi är :)



Tycker Mia ser lite sleten ut sen gårdagen hihi :P



Puss

2010-04-18 @ 14:28:20
Postat av: Anna

nääääää va söt hon e!!!!!! :)

2010-05-19 @ 19:59:57
URL: http://jagegomoi.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0