Galet kul helg :-)

Helgen har varit skojig.. Rickard skulle ha några killar här i lördags på lite tips lördag..dem skulle hämta pizza o se fotboll men jag kom med förslaget att jag kunde laga tacos till dem :-) så det gjorde jag.. Linda o marie kom oxå och gjorde mig sällskap bland killarna!!

Vid 19,45 gick jag o linda till sara hon hade fyllt år och hade tjejfest!! killarna skulle nog inte ut dem skulle ta det ganska lungt!!
Marie skulle till Malena, men blev inget med det så hon smsa mig vid 21,45 och hade gått tillbaka till killarna.. jag sa jag kunde fårga sara om hon fick komma och självklart fick hon det!! Vi festade och hade trevligt!!!

Hanna o Challe

Linda och Jag


Majsan o Josse

Jag

Sara o Vicki

Jag har aldrig.. åh alla drack..hmm

Marie o Jag

Linda o Sara hihih

Trams hihih


vid 23,30 gick vi hem om och skulle sminka oss lite och kolla till grabbarna.. Då visar det sig att Rickard o Rasmus är mera på G än vad vi är haha så dem hänger med oss till grand sen..vi hade jätte skojigt..
Jag tog med min kamera till grand, kanske inte alla gillade haha :-)
Ni som inte förstått så är Rasmus Maries nya kärlek :-)

Mys i soffan..

Eeee..

Vi rockade massor...

hihih

Rock on!!

Ny förälskade.. såå söta

Linda o Rickard gick undan för lite bugg...

Oj då någon blev visst väldigt varm hahaha

Syskon kärlek.. vilka muskler Marie :-)

Flummm..


Ja vad ska man säga som ni ser hade vi jätte trevligt hihih!!! Puss o hej!!!


Kommentarer
Postat av: Marie

jag skrattar så jag gråter..

2009-09-14 @ 12:12:05
Postat av: Linda

Tack vännen, vilken rolig kväll :)



Går aldrig att misslyckas med en utgång när du är med :)



Puss

2009-09-14 @ 16:19:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0