Fick hoppa in och jobba..

Fick ett telefon samtal upp å hoppa :-) fick jobba lite extra idag 9-18,20..dok hade jag en körlektion bokad redan 10,30 så fick gå ifrån o köra va ju snällt.. hade fått betala den ändå annars.. det har jag inte råd med..
jag stod och gjorde snyggt bland flaskorna i eftermiddags när jag märkte att en man va mysko, plötsligt va han borta,sedan dok han upp igen.. då såg jag att en flaska va borta, va ganska lätt att se för jag hade nyss gjort snyggt där.. frågade tjejerna i kassan om dem sålt en sådan och det hade dem inte hmm..sa till mathias så han kollade kameran då ser man när han snor den.. innan vakten kom va han borta..
Lite senare dök vakten upp då hade dem hittat honom, han låg däckad på stan.. då hade han ytterligare en flaska på sig som han snott tidigare idag..hmm..tur vi fick tag på honom..

Imorgon ska jag köra halkan hjälp. alla säger att då han man inte så långt kvar men jag tycker jag har massor kvar :-(

Ska ev på arbets intervju på fredag.. heltids jobb! Trivs super bra på bolaget men där finns ingen chans att få fast jobb eller fler timmar..måste tänka framåt..där är tjejer som varit där flera år utan få fast eller mer än 5timmar på papper.. får se hur det går lite närvöst, räknar inte med att få jobbet men man förlorar ju inget på att gå det!
Godnatt!!

Kommentarer
Postat av: Ullis

Var var var??? Du måste berätta mer om jobbet! Inte alla som blir kallade på intervju Bettis, jobbet är ditt...om du vill ha det ;-) Lämna mig som ref. Puss puss

2009-10-06 @ 10:27:18
Postat av: Linda

Åh vad roligt med en intervju..håller alla tummar jag kan :)



Nyfiken på var de e någonstans :)



Puss

2009-10-06 @ 13:11:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0