Helt tom..

Jag är så himla ledsen..
jag kan inte förstå........
Du ställde upp för mig när farfar gick bort, du brydde dig, tröstade mig och va verkligen en vän..
Du sa du inte visste vad du skulle göra om du förlorade din kära farfar..
Jag vet inte vad jag ska säga älskade vän.. Jag finns här..vet bara inte vad jag kan göra..

Jag ringde en annan kompis ikväll,behöve prata.. kanske borde ring dig..
Du finns i mina tankar hela tiden..

Vet inte vad jag gjort om jag förlorat min mamma!!!  Älskar dig vännen!!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Stackars din vän..finner inga ord :( Tänker på henne/ honom även om jag inte vet vem det e....



Ses ikväll.



Puss

2009-11-14 @ 11:14:49
Postat av: faster

Ring din vän.. du behövs

2009-11-14 @ 12:50:22
Postat av: Ullis

Håller med faster..hon vill nog att du ringer, finns ingen bättre vän än du är! I ALLA lägen. Saknar dig gumman..puss puss

2009-11-14 @ 15:30:25
Postat av: Fia

Det är helt fruktansvärt!!!

2009-11-14 @ 18:15:58
Postat av: Jenny

Tack min vän för allt ditt stöd! Vet att du finns när jag behöver dej och det betyder så mycket för mej!

2009-11-15 @ 09:39:21
Postat av: Anna

ring igen om du behöver vännen.. Jag vill också finnas där, vet inte heller hur. Man kan nog bara finnas till för någon som har sorg... krama om, säga att det e okej o va ledsen o ja.. bara finns helt enkelt. Jag vet att J vet att du finns där..



Kram

2009-11-15 @ 17:13:30
URL: http://jagegomoi.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0