Haft en super härlig helg..

I fredags när jag slutade åkte vi hem till Rickards föräldrar åt god mat, såg idol och spelade lite spel.myspys!!

Vi hade stängt i lördags på jobbet så va skönt att vara ledig en lördag, jag o Rickard gick ner på stan och tittade lite..mötte sandra brandt, gick med henne en runda!!!
Vid ett mötte vi upp Mia på jobbet för att leta efter ngt att ge till Ida som vi skulle hem till på kvällen, köpte en super fin lykta på borette..

Jag o sandra åt lite på trendie och snackade massa skit..

På kvällen va det dax för personalfest med alla tjejerna på jobbet.. hade super trevligt hos Ida..
Åt ost bricka och drack gott till det..massa fnitter,och dans!! När vi skulle gå in till stan på natten bestämde vi att vi skulle ta en runda på harrys först för att ta en drink..men där va super lite folk o såå tråkigt..alla ville sedan på olika ställen så det slutade med att jag o minette gick in själva på grand o dansa natten lång :-) vissa gick hem och någon gick till Class..
kanske kan lägga upp några bilder här,lovar damerna på jobbet att inte lägga upp på facebook då deras barn oxå har facebook haha,dem blev oroliga för min kamera!!


På söndagen vaknade jag ganska pigg och kände jag ville göra ngt, så vi ringde mamma och bjöd in oss på lite middag o fotboll :-)
Fick super god mat o efterätt mus..

Jag har varit ledig idag, kört en runda,pluggat och nu hämtade Rickard mig på maxi gick dit och handlade lagom så han kunde hämta mig när han slutat hihi..han stack direkt till bowling matchen så jag ska börja med maten nu, vi har så mycket i frysen att det är dax att äta från den :-)

Hejsålänge!!!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Bilder vill vi gärna se hihi :)



Gärna från när vi va hos Macke me..dom får du nog godkänt på att lägga upp på facebook :)



Puss

2009-11-02 @ 18:36:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0