Godmorgon!!

Fast jag har varit uppe ett tag faktiskt..Har pluggat lite..svårt...
Strax ska jag och Rickard iväg på ett litet uppdrag hihi.. får väll se..

Sprutan gick bra igår vet ju att det inte gör ont så det är svårt att förklara för alla varför jag är rädd..men ni som förstår fattar ju :-)

Du är det bara en eller två kvar..hon tyckte jag ska ta gris sprutan oxå så har 2 veckor på mig att fundera..

Min lilla kusin david är dålig...Han tog prover i mån men hittade inget så fick ny tid igår och då hittade dem heller inget plus dem röntka han ben..han kan inte gå på ena benet och har jätte ont :-(
Dem fick vidare till akuten och där va dem hela dagen och kvällen.. smsa med petra idag att dem skulle dit kl 9 idag igen..hoppas allt går bra och att dem vet vad som är fel..lilla david..

Vi har fått 3st nya på jobbet haha, hade ingen aning om det.. behöver lite extra nu vid jul.. Hoppas bara inte dem ta mina timmar..

Ta hand om varandra!!!!


Kommentarer
Postat av: Ullis

Jag förstår...mer än du tror...både det ena och det andra! ;-)Puss på dig, ses imorgon kväll!

2009-11-20 @ 20:55:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0