lala la la

Jaha då var det lördag igen.. Helg och fint väder..varmt och skönt!!!

Igår fixade jag med arbetsförmedlingen och lite sådant, sedan ringde Brandt och ville gå en runda på stan..jag va inte sen att hänga på hihi :-) På kvällen åkte vi till önnestad óch tittade på fotboll..Maire hämtade upp mig sedan hämtade vi Fredrik o Emelie oxå.. trevligt!!

Idag så gick jag en runda på stan med Emelie..va hos Marie sedan på salongen och blev lite klippt i nacken bara sedan gjorde hon mig fin i håret tills ikväll hihi.. jag blev jätte fin TACK!! hihi.. kul att inte alltid se ut som vanligt..

tråkigt Sofie smsa och dem kommer inte ikväll var jätte trisst..men så är det ibland..

Tänkte vila en stund innan när jag kom hem men det går inte med mitt hår haha får snälla vara uppe, vill inte förstöra frillan haha..

Vad ska mina vänner göra ihelgen??? några ska festa med mig ikväll hos Linda iallafall..

trevlig helg!!! Hejj!

Kommentarer
Postat av: Ullis

Hoppas ni får en riktigt kul kväll! Vi ska bara mysa hemma, äta något gott o titta på Robinsonfinalen, hi hi. Ses o hörs! Puss o Kram

2009-05-30 @ 15:43:06
Postat av: Jenny

Daniel jobbar...så jag o barnen ska bara va hemma o mysa:) Kolla Robinsson o så såklart!

Hoppas att ni får det skojigt vännen!!

Du vill kanske ta en liten fika på stan på tis fm?? Thelma ska hämtas kl 13, så innan det nångång??

Puss

2009-05-30 @ 15:57:09
Postat av: sandra

Det låter bra på tisdag Jenny :-)

2009-05-30 @ 17:21:04
Postat av: Fia

Ikv'll blir det bara mys med Elsa och lite popcorn och vin, jag vältrar mig i bitterhet och sorg,



Festa lite för mig med, puss puss

2009-05-30 @ 20:38:03
URL: http://meandmyshoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0