kort vecka..

Skönt att det redan är tisdag och jag ska vara ledig ons o tor gött.. och jag har inget planerat för dessa dagarna så härligt, sedan har jag ju dok lite tråkiga saker som måste göras men så är det juh!!

På lördag fyller Petra och Attila år.. vi ska hem till Petra på kalas!! Attila fyller 30!!
Attila är sur på mig för något och jag vet inte riktigt vad som har hänt faktiskt, det känns super tråkigt..han är ändå pappa till världens finaste kille..  Han kommenterade en av mina bilder på facebook med en ganska onödig kommentar tyckte jag så jag tog bort det han hade skrivit..sedan skulle jag gå in på han sida för och be han titta på bilderna jag lagt upp på elias o rickard när dem badade.. men då kom jag plötsligt inte in på hans sida och jag förstod att han blockat maj..Rickard testade och han kom in på Attilas sida..jag smsade honom och frågade varför ha va sur..inget svar :-(
tråkigt.. det måste ju ha hänt ngt annat jag inte vet om, han kan inte vara sur för jag tog bort kommentaren bara..

nej nu ska jag gå till jobbet, ska fika med Ida idag var hundra år sedan så vi har nog lite att skvallra om hihi!!
hejsålänge!!

Kommentarer
Postat av: Linda H

Vad tråkigt att Attila beter sig så :(



Hoppas att det löser sig.



puss

2009-05-19 @ 20:29:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0