Jobbe dax..

Nu ska jag starx gå till jobbet, härligt med måndag morgon..eller inte?!
Får vi se vad denna veckan bjuder på, hoppas på lite nya besked!! Igår hade jag bara en lugn ensam dag hemma, gjorde inte så mycket va ganska skönt! varit full rulle annars hela helgen! Rickard och Macke va och fiskade hela dagen igår!

I lördags passade vi Elias, hämtade han hos Petra sedan körde vi ut till Rickard föräldrar och badade mysigt.. Vi fick knappt upp Elias från badet haha han tyckte det var jätte skojigt!!

Sedan åkte vi hem till petra igen, tog det lungt och grillade på kvällen.. Sofie hämtade Elias vid 18,30 när hon slutar.. vi käkade och såg robinson bara.. Skönt!!

Fick min uppsägning i helgen, jag har 2 månader.. Fredrik en månad..hur går det om butiken ska vara öppen mera än en månad ska jag vara ensam då.. förstår ingenting.aaaaaaaaaa

Hej sålänge!!

Kommentarer
Postat av: Anna

sicket dilemma du har me jobbet där! O taskigt att du inte får veta ngt.. det skapar bara magont!!



Stackars dej,,, =(



Kram

2009-05-11 @ 21:42:23
URL: http://jagegomoi.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0