inte orkat..

har inte pallar blogga på några dagar här..varit så mycket..
Tack för alla som smsat ringt eller skrivit här på bloggen behöver er alla!! Tack!

I lördags va jag o fixade lite i butiken, ulrika kom och hjälpte mig och det är jag jätte tacksam för TACK!!
Sedan var det kalas hos Petra hon fyllde år..vi åt god mat och hade trevligt som alltid hemma hos henne..såg robinsson sen stannade vi inte så länge till jag va ganska trött! I söndags slappade jag och Rickard mest hihi mys pys..vid 15,30 åkte vi hem till hans föräldrar..vi skulle fira Gerth som fyller år idag GRATTIS!! Vi grillade och åt jätte gott..hade jätte mys pys.. Tycker om att vara med dem.. :-) Vi åkte hem vid 21 blev inte mycket annat än sängen direkt nästan..

Idag skulle jag o Fredrik vara på jobbet 8 för att fortsätta röja..det är mera än man tror som ska rensas o kastas puh..pratat med hyresvärden, tydligen enligt adovkatbyrån har vi ingen skyldighet att städa efter oss men jag ringde hyresvärde och frågade om han kunde fixa så vi kunde kasta massa skit..vi ska träffa han 10 imorgon så ska vi se vad han har för lösning, vi har iallafall erbjudit oss att hjälpa honom!!

Danne från sonyericsson kom idag, vi lunchade med honom på torget.. han är en kompis man vill ha kontakt med nu fast denna sagan är slut.. Fick lite presenter så jag är glad :-) han är super snäll! Ullis kom en snabbis till torget oxå och sa hej hihi..gänget va samtal för en liten stund! vi har haft så himla roligt tillsammans..kommer sakna alla galenheter med danne..

jag har sådan huvudvärk..haft det hela helgen..kan vara alla spänningar i kroppen..Petra tycker jag ska unna mig en massage..men usch nu vågar man knappt handla ngt för sina pengar..bara nödvändigheter.. men kanske varit värd lite massage!

Ska festa på lördag hos Linda ser verkligen fram emot det!!! Längesedan jag var ute!

Hejsålänge!!

Kommentarer
Postat av: kiki

Hej. så lite så. kom från hjärtat.

Mmm.. vad som hänt, Glenn har dumpat mig..

Känns åt helvete. Älskar honom så otroligt mycket..

Men men.. Så vi lär aldrig mer ses.. men har iallafall varit trevligt att lära känna dig. önskar dig all lycka inför framtiden.

Du är bäst!

kram kiki

2009-05-25 @ 23:42:16
URL: http://colorista.blogg.se/
Postat av: kiki

Ja varför är en fråga jag ställer mig om och om igen

Han har inget jobb o så han mår inte bra.. det var väl typ darför enligt honom..

Han tycker att jag förtjänar något bättre..

Men han kan inte inse att det bara är honon som jag vill ha..

Men orättvist för vi båda vill vara med varandra o älskar varandra.

Men men I Guess thats life.

Sucks..

Snälla hör av dig till honom och se till att han mår bra.. för det är de ända jag bryr mig om just nu faktiskt.

Krma

2009-05-26 @ 10:35:38
URL: http://colorista.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0