ingen kan gissa vad jag gjort idag???

Hahah..
jag gick till Rodins trafikskola och skulle boka tid till intensiv kurs..kunde få redan om knappt 2 veckor..
bara en liten detalj fattades jag hade inget körkorts tillstånd hahah..
Att jag inte har tänkt på det innan gör mig knäpp.. jaja det var bara till att ansöka om det först då, göra synt test ,fylla i papper osv..

Gick till länsstyrelsen kunde ta 4-7 veckor innan man fick papper hem och svar på om man va duglig till att ta körkort..stör mig ganska mycket att jag inte tänkt på detta innan..nu får jag kanske vänta tills i höst och så hoppas jag ha nytt jobb osv..kanske inte meninge jag ska ta körkort?!Hmm..

idag träffade vi hyresvärden vid 10 han fick några nyklar..vi fixade det sista..skönt!! Ska bara dit på tor oxå när stena kommer och ska hämta kemi..sedan ska jag lämna nyklen i från mig..

lunchade med Fredrik o Rickard sen gott :-) bakad potatis!!

Imorgon ska jag fika med en kompis som inte heller mår så bra tror jag.. snyft! Vi ska trösta varandra lite..


puss o hej..

Kommentarer
Postat av: ULL

Men Bettis då..inga undanflykter nu! Du får säkert tillståndet snabbare o sen..VIPS..har du ett körkort!

2009-05-26 @ 20:11:02
Postat av: ULL

Men Bettis då..inga undanflykter nu! Du får säkert tillståndet snabbare o sen..VIPS..har du ett körkort!

2009-05-26 @ 20:11:02
Postat av: Ullis

Men Bettis då..inga undanflykter nu! Du får säkert intyget snabbare o sen..VIPS..så har du ett körkort! Lätt som en plätt! Ingenting kan vara svårt för dig nu när du tagit dig igenom den senaste veckan.. Puss o Kram, saknar dig!

2009-05-26 @ 20:13:23
Postat av: Ullis

Ojdå, vad hände igår med mina kommentarer, hi hi! Inte meningen..

2009-05-27 @ 08:47:58
Postat av: U2

men man kan inte tänka på allt hela tiden. Håller tummarna för papperna!

stor kram

2009-05-27 @ 15:15:48
Postat av: Anonym

När du väl börjar få övningsköra så kommer det gå galant :)



Stolt över dig att du gick dit :)



Puss

2009-05-27 @ 22:58:48
Postat av: Linda

Inlägget ovan var från mig..förstår inte varför inte mitt namn kom med.hmm..



puss

2009-05-27 @ 23:00:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0