hmmm...

Jag tycker det är tråkigt att nästan inte få några kommentarer på min blogg, ser att jag har ganska många dagliga läsare men nästan inga kommentrer..sen har jag ju några vänner som skriver och det tycker jag är skojigt :-) tack!!
Nu väntar ett jobbe pass, hoppas vi har en bättre dag idag än vad jag hade igår suck, va bara massa strul hela tiden och så var jag ensam.. fast Fredrik kom en en runda, han hade ngt att göra till en kund som skulle komma idag.. oh ja han hade skrivit så kasst att jag inte fattade vad som skulle göras haha!!

ha en trevlig dag mina vänner! kramizz

Kommentarer
Postat av: Ullis

Ha ha ha, känner igen detta! Lika bra att han kommer in o fixar själv.. ;-)Puss o Kram, ses på stan!

2009-05-14 @ 13:08:37
Postat av: Anonym

Ska genast bättre mig på att kommentera hehe:)



Sitter i soffan nu med min nya filt jag inhandlat så nu fryser jag inte längre :)



Hoppas du haft en bra dag på jobbet :)



puss

2009-05-14 @ 21:20:27
Postat av: Tessan

Hej Sandra! Jag läser din blogg, men e ganska dålig på att kommentera, SKÄRPNING på mig=) Ha de så bra! Kramar Tessan

2009-05-14 @ 21:56:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0