Helgen som bjöd på lite av varje..

Puh nyss kommit hem från ett indoorwalking pass, helt slut!! Rickard och Fredrik är och fiskar med fick ett sms nu så dem är strax på väg hem!! I fredags åkte vi till ikea på en liten utflykt vi skulle inte direkt ha ngt speciell..jag ville ha nya bestik och lite smått o gott! Ville även köpa någon matta att ha på balkongen så det ser lite trevligare ut, blev jätte mysigt! Små medel kan göra mycket :-)

På kvällen skulle Rickard träffa Macke, jag tog det lungt hemma i min ensamhet, fick gå hem till Linda o hennes konpis om jag ville men jag tyckte det var ganska skönt att ha lite egentid hemma :-)

I lördags va det dax för jobb, jag hade ganska mycket att göra medn det flöt på bra så blev inga kunder som fick vänta länge :-)

Hade inte så mycket planer för kvällen.. Men emelie o cissi ville festa lite dem skulle vara hos emelie så dem ville att jag skulle hänga på, jag frågade några andra tjejer oxå men va bara josse som nappade..
Linda hade oxå förfest jag gick dit först en runda hade lovar det, dem skulle till granda och digga till lasse stefans haha dem e roliga :-) men va inget för mig..

Vi hade mys pys hos emelie, fast vi bara blev 4st..cissi åker till kreta på lördag så va sista festen!!

får bjuda på några tokiga bilder haha..kul man kan ha med en kamera..
Ciss o Emelie..

Jag och Josse

Dummar oss lite..

Slappar..

Hmm alla 4 skulle vara med på samma kort..josse dummar sig..haha

jag o Cissi..

Strax innan vi ska gå blöev det dans i soffan..


Vi skulle gå till banken suck, va sådär jag kännde mig super gamal.. vi gick inom harrys oxå och köpte shot av Fredrik som jobbade..gott! Annars tog jag det ganska lungt så varit pigg o fräsch idag haha..

Känner mig lite duktig att jag gick till gymet en söndag eftermiddag har nog aldrig hänt..

Jobb imorgon igen.. ingen uppsägningslapp ännu..man får vara glad så länge det varar..sjukt jobbigt att inte veta vad som händer..advokatbyrån ska ha möte imorgon med huvudkontoret så hoppas på lite info då man håller på att bli knäpp!!
Ska träffa malin på ons när jag slutat ska bli jätte kul var så himla längesen..

Kram på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0