Det fick ju inte blir såhära..Ledsen...

Jag hade trott att allt skulle lösa sig, hade fått positiva känslor senaste veckorna.. Men igår fick vi ett mail vid 12 som förändrade ALLT!!!! Kl 14 ska följande butiker stängas... det va ca 15st och där fanns vi med..jag fattade inte allt det verkligen stog att vi ska stänga om 2 timmar..läste flera gånger..Danne (sonyericsson) ringde precis när jag läst mailet.. han tröstade mig, han är bäst..vi ska fika på måmdag! sedan direkt efter det ringde min snälla kollega Matte (norrköping) och tröstade mig lite, samtigt som jag va klar för honom för hans butik skulle få finnas kvar.. Visst vänner kommer man ha med sig..
Fredrik va underbar igår oxå och hjälpte mig o fanns för mig...

mailen stömmade in om hur vi skulle gå till väga vid stängninge och jag hade 1000 frågor..jag kännde maj helt borta..Ringde Ullis som fick lyssna på mitt bölande..Så glad att jag har henne och att hon ställer upp för mig..Hon är bäst hade inte klarat maj uten henne, hoppas jag får träffa henne idag, hon ska kanske hjälpa mig en runda..

Orkar inte skirva mera..helt krossad är jag..inte sovit ngt helller tankarna bara snurrar och massa frågor surrar..orkar inte mera..

Kommentarer
Postat av: MalinL

Jag tänker på dig vännen! Vet inte vad jag ska skriva :( Massor med kramar /Malin

2009-05-23 @ 10:49:51
Postat av: kiki

2009-05-23 @ 11:17:35
Postat av: kiki

Hjärtat..

ALLT har en mening.. Detta innebär inte slutet.. Du som är så otrooligt hjärtvänlig och underbar och trevlig person kommer att få ett mycket bättre jobb.. snarast.. Bara ge det lite tid..

Vad du än gör, gräv inte ner dig i detta.. Allt löser sig, det gör det alltid ( som jag och Timbuktu brukar säga;) )

PUSS!!

2009-05-23 @ 11:18:56
URL: http://colorista.blogg.se/
Postat av: Linda

Tänker på dig vännen. ..



Som Kiki skrivit, allt har en mening å allt löser sig..



Innan du vet ordet av det kommer du ha ett nytt jobb, de vet jag..alla kommer vilja ha dig som sin personal, kan man få en bättre anställd än dig, knappast.



Massa kramar

2009-05-23 @ 15:28:19
Postat av: Anna

lilla vännen.. tänker på dej! Du ska se att det snart löser sig, försök att kämpa på fast det är tufft..



Finns här!

Puss

2009-05-24 @ 20:46:05
URL: http://jagegomoi.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0