Älskade Malin..

Aaa va så mysigt att träffa Malin idag, vi har inte setts på så himla länge om man inte räknar i butiken för några veckor sedan! Hon är en vän man inte behöver prata med varje veckan fast man ändå vet att man har kvar henne :-) nu hade det dok gått för många månader innan vi sågs.. Vi måste skärpa oss Malin nästa gång får vi göra ngt kul tillsammans med gossarna oxå!! har så himla trevligt med dig och tycker väldigt mycket om dig!!

Vi satt på bagels och käkade lite gott, sedan skulle vi till videomix och handla godis men oj där renoverade dem så var inte öppet..fick bli en shopping tur på domus istället!!
tack för ikväll Malin!! *sötis*



Städat lite idag men får ta resten imorgon kväll när jag slutat! Sen på fredag hinner jag inte göra ngt innan lite vänner trillar in haha :-)
Ska hoppas att jag hinner fixa till mig lite iallafall!!

Godnattis!!!

Kommentarer
Postat av: Fia

Tack vännen, det värmer....

2009-05-07 @ 07:07:12
URL: http://meandmyshoes.blogg.se/
Postat av: Malin

Hej Stumpelina! :) Det du har skrivit stämmer precis! :) Du är en fin vän, har saknat dig!

2009-05-07 @ 17:56:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0