aaa vilken dag..

Först vill jag säga GRATTIS till min älskling som klarade sitt lastbils körkort idag GRATTIS hjärtat!! Han är så duktig!!

Min lediga dag började bra, gick upp vid 9..började tvätta, tog det lungt o slappade lite tills Fredrik ringde vid 11,30 och sa han fått mail om att hela butiken ska grund inventeras direkt..allting ska räknas..
Det var bara att klä på sig och sticka till jobbet, stänga butiken och sätta i gång att följa instruktionerna vi fått och börja räkna.. Alla är så himla trötta o griniga i butikerna men det är inte så himla konstigt..
nu måste ju ngt vara på gång iallafall..

Allt tog ca 3,5 timme så efter det gick jag och fikade med Rickard, tyckte han va värd något mumsigt :-)

När vi kom hem sedan tog vi det lungt lite.. jag har varit och kört ett pass indorwalking ikväll, körde ett igår oxå snart har man väll fått upp flåset igen haha..

imorgon ska jag vara ledig på riktigt iallafall :-)

nu ska jag fixa fruktsallad till oss vi ska ha när han kommer hem från träningen!!

Hej svej!

Kommentarer
Postat av: Linda

Hälsa Rickard och gratta, vad kul att han klarade det :)



Är också ledig imorgon, så himla härlig.. Har ställt mobilen på ljudlös å vibratorn är av..nu kan inget stoppa mig för en härlig sovmorgon :)



Godnatt.



Puss

2009-05-21 @ 00:50:01
Postat av: Anna

Grattis till rickard!! =)



Hoppas du/ni får en mysig helg!



Pussen

2009-05-22 @ 17:21:12
URL: http://jagegomoi.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0