Varit ledig idag..

Skönt att vara ledig idag, somnade om 8,30 när älsklingen gick till jobbet.. men mamma ringde och väckte mig vid 9,20 va ganska bra ändå så jag gick upp då :-) slängde i lite tvätt i maskinen och åt frukost i lugn o ro!!

Skulle vara hos Marie o fixa håret vid 11,30, klippte inte mig så mycket, färgade bara lite :-) ska försöka låta håret växa lite tror jag haha..men jag tröttnar väll och klipper av det snart igen!!
imorgon ska hon ha invigning på salongen ska dit och säger hej sen åker vi till petra på lets dans mys o lite tacos mums..
imorgon är det jobbe dax igen.. hoppas vi får lite att göra, ska vara ensam till lunch, fredrik ska ta förväl av sin farfar som gått bort!

har mest städat,tvättat o lagat mat..hade middagen klar till älsklingen kom hem :-)
Nu har vi slappat och sett en film..ska se lyxfällan nu, tur man inte har sådana ekonomiska problem..

Tack Peter för smset :-) Du och Ulrika är såå jädra underbara!! Ni är mina idoler :-)

Puss o haj!!


Kommentarer
Postat av: Ulli

Herreguuuuuuuud vad jag saknar dig!!! Lite fest snart får det bli, måste få en uppdatering av ditt liv, ha ha ha! Ha en mysig fredagskväll, jag o barnen ska laga något gott o Lets Dance mysa vi oxå! Puss

2009-03-06 @ 18:26:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0