Tröttis..

Inte rikigt tebax in i jobb rutiner igen efter semestern.. :-) haha!!
haft en lugn dag på jobbet.. jag ska vara ledig imorgon och fredrik ska vara ensam usch inte kul, sen får jag stå ensam på lördag lär inte bli kul det heller men bara att vänja sig och bita ihopa :-)

Jag är fest o dans sugen :-) nån mera?? Tänkte se om några ville komma hit på lör o dricka lite gott o spela ngt spel hör av er isf :-) öppen inbjudan haha!!!

Skulle till karlstad på utbildning på mån 10,30 skulle man vara på plats..
kollade tågen dit, det tidigaste gick 05,20 från stan framme 11,30 allstå en timme sent..plus att det tog 15min att gå från stationen dit vi skulle vara..sen va jag tvunge att åka hem 16,30 för då gick sista tåget, framme i stan 22,47..tyckte det kändes helt galet och det sa jag oxå..skulle kostat typ 1900kr för företaget för bara min tågbiljett..detta gällde mig o karlskrona..
va smidigare för dem i malmö där gick direkt tåg till göteborg o ett byte så tog inte så lång tid..
Nu när jag sagt från om detta så ska vi inte åka.. vi ska ha ett telefon möte istället och gå igeom det som sagts o gjorts på mötet..
att man inte kollar sånt först hmm..

Nu väntar soffan!!!

Tror att malin min gamla vän läser här ibland och jag saknar dig gumman, vet vi varit ganska kassa båda på att höra av oss..tror inte jag sett dig sen min 25års fest alltså över ett år sedan..fast du  oxå jobbar i stan det är helt galet..
varit jätte kul att träffa dig!! Vi chattade lite nyss och märkte att vi har nog mkt att skvallra om!! *Saknar dig malin*

Hejdå!!

Kommentarer
Postat av: Malin

Va sööt du är min vän! Saknar dig också. Du är så omtänksam! Ha en fin dag! Kram Malin

2009-03-05 @ 07:19:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0