Mat på väg..

satt nyss in taco gratängen i ugnen..ska bli gott med lite mat och trevligt med sällskap..älsklingen har haft fullt upp hela veckan så jag har fått äta ensam suck..idag ska vi bara ha mys kväll med film o kanske lite godis hihi!!

Tack anonym för din kommentar vem du nu är :-)

Igår hade vi en riktigt bra dag på jobbet och idag har vi oxå klarat våra mål så det känns bra!! Kommer en kille från 3 imorgon och ska hjälpa oss med ett företag i kristianstad, ska bli kul hoppas affären går igenom så vi får lära oss lite nytt, säljer inte så mycket till företag..

Det var såå fint imorse när solen sken,man blev såå glad o pigg, sen när jag skulle stänga butiken och gå hem snöare det stoora flingor suck..

På lördag ska vi ha lite melodifestival mys hos Emelie, blir lite schlager party kan jag tänka mig hih..

nu får jag göra lite sallad o duka :-)

Puss o haj..

Kommentarer
Postat av: Anna

klart du ska få se henne!!



Förlåt att jag inte svarat på ditt sms. Klart jag kan försöka fixa lite nytt till dej, u know the drill! Skicka dina uppgifter igen o bilder etc. Sparade inte när du skickade allt sist.. sorry.



Puss

2009-03-12 @ 19:37:22
URL: http://jagegomoi.webblogg.se/
Postat av: kiki

Va du är söt, vet du det!?

Känner dig knappt men du verkar vara helt genom go ju:)

Tack för att du är så snäll med allt om Glenn.. Uppskattas!

:)

Föresten fin blogg du har. Kramar

2009-03-12 @ 20:25:35
URL: http://colorista.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0