Måndag..

Ganska tråkigt med måndagar tycker jag, är liksom länge till helgen då haha! Vi har haft lungt idag,men ändå nått vårat mål..så det är ok! Man har alltid annat o göra även om det inte alltid är folk i butiken! Fick 2 stora choklad kakor av en kund i fre o tidigare i veckan en påse me kanelbullar..måste betyda vi är trevliga haha! Petra köpte ny mob i fredags av maj, vi fick in den i fre då stod hon först på listan haha.. W715 heter den! Lilla syster bella har börjat blogga,kul kan man läsa vad hon har för saj i göteborg.. Hon o fredrik kommer ner över påsk ska bli jätte skoj, då blir det påskmiddag hos petra som alltid.trevligt! Kanske en runda ut till mamma på landön..om vädret är ok! Ska bli mysigt o ha mys helger på landön när värmen kommer! Jag ligger o kollar på spårlöst och bloggar från soffan haha snacka om lat.. Jag har beställt lasange hos petra på fre hehe! Gott! Jag är ledig på lördag,skönt! Så typiskt rickard ska iväg me jobbet på ngt på lördag, händer nästan aldrig att vi har en ledig dag tillsammans..suck! Tråkigt. Ska se om jag kan hålla tårarna tillbaka på spårlöst idag haha. Puss

Kommentarer
Postat av: Anna

tack tjejen... du e så go!!

Puss

2009-03-31 @ 16:59:27
URL: http://jagegomoi.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0