Helt slut..

Puh jätte trött, haft en mys pys helg men nu e jag helt slut! I fre kväll åkte vi hem till rickards föräldrar käkade gott o såg lets danse.. I lördags arbetade jag till 16 sen kom elias hit.. Skulle vara barnvakt! Vi gick till video mix o handla godis,elias skulle dok cykla haha..han hade cyklen me saj.. Sedan laga jag mat o grabbarna busa.. Ojoj vad vi kladdar när vi äter haha..härligt! Vi såg robinson,då somna elias bums! Rickard bar in han i vår säng..jag va helt slut vid 22 då gjorde jag elias sällskap..jag somna bums..älsklingen sov på soffan..han hade hosta så va inte bara pga att elias tagit hans plats haha.. Kl sex vaknade han oh nej tänkte jag,klia han på ryggen så somna han igen..kvart i nio va bättre haha! Velling,frukost o en sväng på stan blev det..jag köpte byxa o tröja till elias.. Sen i em va va på andys lekland! Jag e döds trött! Men haft en mys helg! Tack syster för att vi fick låna han lite haha. Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Ullis

Ha ha ha, välkommen till småbarnslivet:-) Men det måste vara mysigt att ha någon o låna! Ser jag fram emot mycket Bettis ;-) Puss puss

2009-03-30 @ 20:34:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0