Helg och jag är ledig..

Tack kiki för orden du skrev blev helt rörd hihi, du verkar vara jätte go stumpan!!

Jätte skönt att vara ledig idag..
Igår hade vi en ganska tråkig dag på jobbet..lungt o ganska dött!
Sedan när jag stängt hämtade Rickard mig så åkte i hem till hans föräldrar på lite fredags mys, åt god mat..drack lite vin o massa godis till lets dans hihi va mysigt!! Tycker så mycket om dem!

Idag gick rickard upp tidigt för han skulle ner till mamma o Tommy o hämta bad tunnorna, han skulle låna dem idag till deras fotbollsfest hihi hoppas dem får kul!!
Själv givk jag upp vid 9,30 kokade ägg o drack chocklad mjölk hihi gott! mamma ska hämta Elias på eko vid 11,45 för sofie ska jobba, så mamma o elias kommer in till stan sen vi ska gå en runda o luncha lite tror jag!
jag ska titta på lite kläder..vill ha så mycket..

ikväll blir det melodifestivalen hos Emelie, party party kan jag tänka mig att det blir hihi.. Tror jag skitwer i grand ikväll om ugglas vinner usch..får bara inte hända..

vad ska ni göra ikväll??

Puss

Kommentarer
Postat av: Ulli

Heeej världens bästa vän :-) Saknar dig så..Synd att vi inte kan vara med ikväll, hade varit så skoj. Men det får bli soffan och finalMELLO med Peter och barnen,har saknat dem en hel del också den här veckan. Vi har laddat med tacos,grönsaksdipp,ostbågar och smågodis,hi hi! Ha en riktigt rolig kväll o hälsa alla! Puss puss

2009-03-14 @ 16:38:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0