Bilder från förfesten och nattens bravader..

Tänkte bjuda er på lite bilder från gårdagen.. Va jätte trevligt hemma hos Emelie o Fredrik..tiden bara sprang iväg..
Va nära att jag inte följde med till Grand, hade sagt att om Ugglas vann skulle jag gå hem o sova istället och det va ju nära ögat puh.. jag gillade inte låten som vann men va ju bättre än snälla snälla.. Hade hellre sett Måns eller EMD eller nästan vem som helst av dem andra.. tyckte Alcazar o Heat oxå var bra..
Jag o Emelie..

Jennie o Carro

Marie, Fredrik, Jessica och Elin

Jag ser nöjd ut..

carolina..

Emelie..

Fredrik och jag har nyss målat läpparna.. Står även Loser i hans panna men synd inte..vi spela spel..

Emelie o Jens

Ludde och hans kompis rockar..

Glada tjejer..

Puss Puss


Nu ska jag inte göra mycket bara slappa.. hej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0