Vilken härlig midsommar helg..

Ojoj haft fullt upp sedan i torsdags, härligt!! I tor kväll kom Rickard kompisar från stockholm Johanna och Mattias..jag lagade taccos, vi åt och bara slappade framför tvn!! Gick och la oss i hyftsad tid..

Vi hade satt alarm på 8,30 för vi skulle komma upp i tid, men en viss marie sjöstedt va helt toppad och ringde och väckte oss 7,30
-HEJ VAD GÖR NI??
haha vi sov.. brukar du oxå göra vid denna tiden haha,hon är rolig!!! Vi år frukost och Rickard körde hem till Petra o Robban och köpte jordgubbar och potatis!!

Vi andra packade ihop oss och fixade oss lite...

Sedan körde vi hem till Rickard föräldrar och fixade inför eftermiddagen och kvällen..

Det va en jätte lyckad fest o massa mat,lekar och bad..för alla utom mig haha..jag va visst den ända som inte badade haha..ja jag vet jag är en bad kruka..

Vid 15 kom dem flesta..bjöd på snittar och bål mums..
Sedan va lekarna igång hihi!!!

Vi började grilla vid 17, koka nypotatis och dukade fram..Alla hade fått fixa eller köpa ngt..va jätte smidigt..vilken gör att man kan ha fester lite oftare när alla betalar lite var..dok hade alla ,med sig själva vad dem skulle grilla sedan fanns det nypotatis,sås,potatisallad,grönsallad,jordgubbar,grädde,godis,snacks,natta mat och frukost till alla :-)

Vi grillade grillspätt och hade även lite sill och sådant oxå mums!!!

Det blev många snapsvisor, lite gitarr spel för Bella o Fredde..mycket trevligt!!
Vollyboll spel i poolen och massa dans hihi!!!

Alla verka ha mycket trevligt! Vi va 16st som sov över..

När frukosten serverades va folket lite tystare haha.. Vi åkte där i från runt 15..folk kunde inte köra tidigare hihi..vissa skulle kanske inte ens kört klockan 15...

Jag.Rickard,Johanna o Mattias åkte hem till oss..jag hämtade grejer sedan körde Rickard mig ut till landön mamma ville ha hjälp..lite krångligt att ta sig dit..tack älskling för du körde mig..
Jag delade husvagn med bella o fredrik..idag har jag oxå hjälpa mamma varit massor att göra kul..

Nu är bella o fredrik på väg till tåget..jag sitter här hemma i min ensamthet..Rickard är och fiskar!!
Jätte trött är jag...

Ska se om jag kan lägga ut lite bilder till er så ni kan få se :-)

Hur har eran helg varit??

Puss o hej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0