Vilken dag i dag?

A just det måndag.. hatar när man inte vet ens vilken dag det är.. så är det väll att vara arbetslös när alla dagar ser lika dana ut..
Gick upp vid 9.. gjorde inte så mycket..plockade o plockade som vanligt, tvättade och sedan va klockan plötsligt 13 och Rickard kom hem.. Jag gick ner en runda på stan, tittade på lite kläder till mamma hihi, jag sa till henne sista att hon behövde lite nya kläder så jag fick lite pengar att handla för till henne haha hon har ju aldrig tid..
jag har köpt sådant jag oxå gillar fall hon inte tycker om det så passar det mig oxå haha :-) smart va??

fick nyss ett sms av en kompis om jag ville ses på lördag..typiskt för hade gärna druckigt vin med er hihi :-) Hoppas ni får mys tjejer!! vi kan väll fixa en liten mys kväll snart igen??

Fick ett samtal idag... En som vill att jag ska söka en tjänst..aaa smickrande med det är en bit här ifrån..mer än så kan jag inte säga hihi

Puss o hej

Kommentarer
Postat av: Linda

Kul att jag läser här att du inte kan på lördag hihi å inte via sms...de va trist, men vi får styra upp något ihop vi 3 en annan gång :)



Hoppas det går bra med tjänsten du blivit tipsad om att söka :)



Puss

2009-06-08 @ 18:16:59
Postat av: sandra

jag svarade henne på sms,vill gärna göra ngt snart med er..kan ju tyvärr inte nu på lördag.puss

2009-06-08 @ 18:41:45
Postat av: Linda

Haha, jag förstod att du svarade henne på sms:et..men jag hade inte fått den infon och så läste jag detta här.lite komiskt :)



Vi fixar en annan dag för oss sen...trist att du inte kan på lördag dock :(



puss

2009-06-08 @ 22:23:27
Postat av: Fia

ja det var vverkligen synd på lördag, men snart får vi fixa något igen! Ska bli så kul att ses ju!



Och du, klart att du ska söka jobbet jag håller alla tummar och tår för dig!!!

2009-06-09 @ 07:29:44
URL: http://meandmyshoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0