SOMMARJOBB!!

Hihi jag har fått sommarjobb iallafall.. och kanske mera vet jag inte ännu...

Jag vet inte så himla mycket ännu men chefen ringde och ville ha mig :-) Han kommer själv inte vara där idag för han fixar inför sin sons student! Men Mattias ska lära mig lite idag, Vill tacka honom och linda för det är dem som tipsat mig till detta jobb!!

Jag ska börja redan idag kl 16-19 för utbildning..
Många av er kommer nog träffa på mig där i sommar tror jag för det är på SYSTEMBOLAGET här i kristianstad ihihi...

Chefen sa att jag får det tufft och börjar midsommarveckan, tuffaste på året..Han sa då kör vi :-)

Ska bli spännande..närvöst nu tss..

Ska ta en fika med Malin på stan om en timme!!

Puss hej önska mig lycka till!!!

Kommentarer
Postat av: Ullis

GRATTIS GUMMAN!!!!!!!!!!!!!!!!! Du är ju bara bäst, lycka till, kör hårt, stress klarar du galant, han vet väl var du jobbat förut, hi hi! Puss o Kram

2009-06-11 @ 10:45:24
Postat av: Linda G

Lycka till!! Hälsa till min Mathias!

2009-06-11 @ 10:52:05
Postat av: linda

Grattis vännen och lycka till =)

Detta fixar du galant ska du se!!

Och japp vi lär nog ses på bolaget i sommar hihi..

Kramar!!

2009-06-11 @ 11:41:03
URL: http://jacob070527.blogg.se/
Postat av: Ulrika2

Såå himla skoj!! Skönt att slippa gå å drälla! Många grattis!

2009-06-11 @ 13:02:56
Postat av: sandra

Tack mina vänner!!!

2009-06-11 @ 13:48:24
Postat av: Kiki

TJOHOOO!!

Grattis som fan !:)

Synd att jag inte kommer shoppa hos dig.. Men en dag så kommer jag åka till kristianstad o festa.. då kommer jag in!:D

puss

2009-06-11 @ 14:07:50
URL: http://colorista.blogg.se/
Postat av: Linda H

Som jag skrev i mitt sms, grattis vännen :)



Väntar med spänning på rapport om hur de gick idag, alla tiders säkert :)



Puss

2009-06-11 @ 21:16:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0