Sökt några jobb..

aaaaaaaaaa vad det är tråkigt att gå hemma..
varit på stan idag och sökt några jobb..Dok inga som ansöker om några lediga tjänster.. Många säger ju att just nu finns det inget ledigt..men ibland till hösten kan det finnas tjänster lediga.. till hösten puh..

Jobbet som Danne ville jag skulle söka igår är nere i Lund, verkade ganska spännande men jag vet inte om det är värt att åka hem i från 7,23 börjar 9 sedan slutar 18,15 hemma vid 20 måndag till fredag..blir väldigt långa dagar plus att det kostar ca 1500kr att pendla, måste även ta buss 10 min efter tåget..
Har även sagt jag inte vill jobba med mobiler mera men detta är lite annorlunda men tror ändå inte det är ngt för mig faktiskt..aaaaaaaaa svårt!!

Såg nu subway oxå söker folk ska öppna igen i stan..det hade varit kul men dok inte deras tider..blää..helger o nätter oxå o massa fulla människor haha.. :-)

Usch detta är svårt..

hejsålänge..

Kommentarer
Postat av: kiki

Hej vackra du.

Jag är så hemskt ledsen idag..

Känner dig inte så väl, men de lilla jag jag träffat dig och pratat med dig så har jag verkligen fått en posetiv bild.

Du verkar vara en riktig ängel, och tro mig när jag säger det att de säger jag inte till vemsomhelst.

Hoppas med hela mitt hjärta att en dag har allt ordnat sig, antigen är det jag och han igen eller så är det bara bra mellan oss som vänner.. hur ont det än gör i mig.. är ju bara han jag vill ha..

Men den dagen kommer komma.

Snälla hör av dig om du vill, kan inte bryta kontakten med en så fin själ som dig.

Om du är i gbg ring bara. om du vill dvs.

stooor kram

2009-06-09 @ 16:43:15
URL: http://colorista.blogg.se/
Postat av: Linda

Tråkigt att det inte finns några som söker folk just nu i stan, men det kommer får vi hoppas :)



Lund...de e ju en bit å åka, jag betalar 1280kr för mitt pendlarkort, sura pengar..men vad gör man inte..



Håller tummarna i alla fall :)



Nu kommer syrran bli glad att subway ska öppna igen, men att jobba där sena nätter å så, det vet jag inte om det är en höjdare. Men ett jobb är ju ett jobb.



Puss

2009-06-09 @ 19:22:18
Postat av: Fotti

Hej Sandra!

Jag själv har pendlat till Malmö i tre månader, och ja det är jätte jobbigt. Men jag läste om dom tråkiga nyheterna i krstd bladet, men se det kanske som en tillfällig lösning? Dom pengarna som du lägger på ett pendlings kort kan du alltid få tillbaka på skatten. (spara alla kvitton) Lund är bara en timme bort, helt ok tider. Jag slutade 8 i Malmö och var oftast hemma 10. Men se det positivt med att det går två tåg till Lund nu för tiden från Kristianstad! Hoppas det löser sig för dig. Tragiskt att alla får sparken nu för tiden. Ingen sitter säkert! Hoppas vi ses snart Kram

2009-06-09 @ 21:53:51
Postat av: Jennie och Norah

Jag är in och läser på din blogg också :)

Hoppas du får ett jobb snart,jag håller alla tummar och tår!Du verkar vara en driftig tjej så det ska nog inte bli några problem :)

Men OM du är ledig i slutet av juli kan ni väl komma upp till Piteå Dansar Och ler? blink blink



Kram!

2009-06-10 @ 14:33:09
URL: http://jennieohlund.blogg.se/
Postat av: Anna

jag hatar det där me att söka jobb, man kan söka dag in och dag ut, inget händer.. panik!!!!



Så, jag förstår din oro..



Puss

2009-06-11 @ 06:33:50
URL: http://jagegomoi.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0