Massa bilder från Landön..







Mamma hihih...






Mina kära systrar..


Mina älskade vänner Emelie o Fredrik..


Älsklingen..




Syster och hennes söta Elias..





 faster o mamma












Vi hade en jätte trevlig kväll på Landön.. Såg att jag inte var med på någon bild haha men jag va där aillafall haha!!!
Vi hade dragkamp först puh det va tufft..mitt lag gick vidare till finalen vilket betydde att vi fick kämpa en gång till puh, men där förlorade vi.. vi åt smörgåstårta och tragga skit..blev även lite dans :-)

Jag o Rickard sov över myspys!!

Igår när vi kom hem vid 12,30 ngt somnade jag på soffan va döds trött!
Vi åkte sedan ut till skoglösa och grillade mums..åt massa gott..sedan va det hem färd och soffan haha!!

Idag ska dem ringa från systemet så hoppas att dem gör det.. ska ge maj några tider för veckan..

Nu håller jag på att tvätta... ska börja plocka lite smått här oxå..ska ha övernattnings gäster i helgen, dem kommer på torsdag så då får här vara fint! rickard kompisar, jag har bara träffat dem 5min precis när jag och Rickard blev tillsammans..

nej nu får jag göra lite nytta!!! hejsålänge!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0