Hel dag med Elias..

















Vi hade en mys pys dag i tivoliparken hihi..Jenny,Thelma o Leon kom och gjorde oss sällskap hihi!!!
När rickard hade slutat gick vi hem till honom och busade lite, Elias hade tjatat efter ickard sen 10 när han kom till mig haha.. vi tog en runda på stan, sedan gick vi hem o busade..Elias bärjade bli trött vid 18 när jag skulle gå till tivoliparken så istället för att dra med han dit så fick han vara hemma med Rickard sista timmen innan sofie kom och skulle hämta honom!!!





Mötte upp Emelie,Fredrik och Anneli i tivoliparken.. Skulle kolla på lite artister där juh..Emelie hade gjort mumsig kycklingsallad gott!!








Jag va helt färdig och gick direkt hem o la mig hihi..haft en skojig dag!! Snart ska jag på återbesök hos tandläkaren blää..sedan bär det av till kusinerna i eftermiddag ska "passa" dem till imorgon eftermiddag så ska sova över..
Passa o passa laga mat till dem och se så att dem inte hittar på bus haha..Petra o robban är i stockholm och ska se bruce :-)

Puss hej!!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Men Sandra!!! Ta bort den hemska bilden på mej!! (vet att jag ser ut så, men vill inte bli påmind haha)

2009-06-05 @ 12:15:17
Postat av: sandra

Du är så fin gumsan :-) Puss puss hihi

2009-06-05 @ 13:34:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0