Härlig tjej kväll :-)











Gamla gänget va samtal tjohho.. Vi satt på O`learys och käkade, drack gott och såg sverige matchen som kom av sig en aning..men vi hade jätte trevligt ändå blev väldigt mycket tjej snack och prat om gamla galna saker vi hittat på hehe..

Det blev inte så sent jag var trött, hade passat Elias och varit hos David o Philip och passat upp dem lite fredag-lördag det va trevligt..
Blev bara ett par cider för mig sen gick jag hem vid 23,30 Carro o Sandra åkte oxå hem då dem skulle upp tidigt idag..Fredrik o Philip kom till Emelie och gjorde henne sällskap hon var mera party sugen hihi..
Grabbarna hade varit på en kill kväll hihi.. kul att Rickard och Fredrik har börjat umgås..

Tack älskling för att du hjälpt mig hela helgen med allt, hade inte klarat det utan dig pussen, du är bäst!!

Älsklingen tittar på tennisen nu, jag har varit och handlat lite annars bara tagit det lungt!!

pajat mina glasögon suck, har verkligen inte pengar till nya nu men vad ska man göra..måste gå dit imorgon och se vad dem säger snyft!!

Hej på er och trevlig kväll :-)

Kommentarer
Postat av: Ullis

Kul med tjejkväll! Vi hade kalas och jag var också jättetrött, hade gärna gått och lagt mig direkt efter fotbollen..blev ju ingen hög stämning då precis.. Trist med glasögonen, men vad ska du med dem till, ha ha. Har hört att man kan fixa det ganska enkelt nu förtiden! ;-) Puss puss

2009-06-07 @ 17:25:07
Postat av: sandra

hahah Ullis :-) ja vad ska jag med dem till igentligen tss..vågar ju inte usch.. nej stämningen kom av sig en aning suck..ses i veckan? puss

2009-06-07 @ 17:32:05
Postat av: Ullis

Ja!! Gärna ses en stund :-) Vi kan väl höras av och bestämma! Men om jag fixar mina först så vågar väl du också sen...?? Puss puss

2009-06-08 @ 09:05:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0