Gamla o nya minnen haha..

Satt o kollade igenom gamla foto...Kom upp många minnen då mest roliga sådana haha..
Måste bjuda på lite bilder..
EEE jag o Emelie hahah

Ullis

kent i köpenhamn..

Jenny o Emelie

Thelma fyller ett

Söta tjejer..

Massa tjejer och fjärrkontroller haha

Oj vad jag skrattade här åt Linda tss..

Oh här fick jag oxå mig ett skratt Malena..

Söta Jenny, gillar inte foto men jag gillar henne..

galen fest hos Jenny o Daniel..puh

puh ja hahah såå kul..sara o daniel

jag o sara

Maskerad hos Mia o Björn.. Här är jag o rickard

hahah några i ligan..

Haha :-)


Sötisarna..

Gänget!!!

Syster o Rickard

italjano o Ullis..

Vilken fest hahah


Knubbis hihi..

Jag o Marie..

Glenn nyår..2006-2007

hihi jag o Jenny


Den goa bilden får avsluta detta långa bild inlägget haha!!!







Kommentarer
Postat av: Anna

märks att man inte varit med på länge.. hehe..



Hoppas du mår bättre snäckan!



Kramen

2009-06-16 @ 23:40:14
URL: http://jagegomoi.webblogg.se/
Postat av: Linda H

Vilka härliga bilder :)



Puss

2009-06-17 @ 22:40:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0