Ahh vilket härligt väder..

Såklart börjar man jobba igår när fina vädret började, men det är sådant man får ta!! Glad att jag har ngt att göra om dagarna..
Jag är ledig imorgon så då blir det stranden med Petra!!!

Igår när jag kom till jobbet visste jag inte rikigt vad jag skulle göra om det bara va möte eller jag skulle börja jobba..Men det visade sig att jag va schema lagd direkt kl 15 i kassan hihi.. Det gick ganska bra.. för att vara första gången iallafall haha..man sitter ju oftast 2 st i ett sådant bås så man har någon att fråga :-) Alla som jobbar där verkar vara jätte goa människor..inte träffat alla dok några har semester..

har ni bråttom behöver ni inte ta min kassa hahah!! har ett kort pass idag oxå 15-18,30 han tyckte det va bra att börja så sedan jobbar jag tor 15-19,30 och fredag 13-19,30 och hela lördagen.. ska bli kul..lite spännande oxå att göra ngt nytt!!

På lördag ska vi festa hos Petra ska blir såå kul.. :-)

Puss o hej!!!

Kommentarer
Postat av: Fia

Åh va roligt, ska jag komma och handla av dig på fredag! ta din tid jag har inte bråttom! puss kram!

2009-06-23 @ 13:57:47
URL: http://meandmyshoes.blogg.se/
Postat av: Linda

Vad roligt å höra att det gick bra att stå i kassan :)



Ska allt komma å göra besök när jag behöver det :)



Puss

2009-06-23 @ 18:35:53
Postat av: Anonym

Nej jag kände så för en flaska rosé, eller ett glas iallafall :)



Jag tror att jag kommer den 4:e ska flörta med min mamma om hon kan ta hand om Elsa, men j ser faktiskt framemot det!



kram!!!

2009-06-23 @ 19:47:29
Postat av: Anna

nu fattar jag noll igen, du fick väl inte jobb på bolaget?? Eller de ångrade sig?? Fan va skoj isf!! =)



Kramar

2009-06-23 @ 20:10:01
URL: http://jagegomoi.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0