Måndag..

Startade dagen med att köra kl 8,00 tröttis..gick inget vidare,, fast va bara 2a gången..
Sedan åkte jag o petra till maxi o handlade lite :-)

Igår var det kalas för farfar..Kändes tomt att åka dit utan Rickard han brukar alltid följa med men han hade bokat annat så ha va o fiskade hela dagen med sina föräldrar..

I lördags när jag slutade jobba så hade vi inga planer för vad som skulle hända på kvällen.. smsade med Erika o Brandt.. blev bestämt att dem kom hem till mig o vi festade lite o spelade ett spel hihi..Marie kom oxå på besök en runda..trevligt..Rickard va med erikas kille johan på en grabb fest.. vi skulle ses på stan på natten..men vid halv tolv kom johan o rickard hem till oss med mat dem va hungriga..va meningen dem skulle hänga med oss ut sen igen men så blev det inte..vi gick vi tolv och johan somnade på soffan och rickard likaså strax efter tror jag..

Jag o erika gick hem vid halv två igen till dem trötta gossarna..dem tog taxi hem sen... va en trevlig kväll!

Nu ska jag strax på bio med petra!! Puss hej..

Kommentarer
Postat av: kiki

Jo jag ska ta intensiv kurs den 20 börjar jag, dvs om 1vecka.. Ojoj, sjukt svårt men jag ska klara det. That´s it!

Är så inställd på att klara det så de finns inte..

Jo jag har facebook fortfarande :S

Puss

2009-07-13 @ 17:00:10
URL: http://colorista.blogg.se/
Postat av: kiki

Jag har heller inte kört innan, finner heller inget intresse i att köra eller i att ha körkort.. men de är ett måste..:)

För att jag ska kunna uppfylla mina drömmar..

Ja jag tog bort alla Glenns vänner då jag kände att jag inte ville ha någonting som påminde mig om honom.. Men nu är allt lungt, skiter rent ut sagt i honom, precis som han gör med mig:)

Skicka en friend request!

puss

2009-07-13 @ 19:43:57
URL: http://colorista.blogg.se/
Postat av: Anna

Busan ska va hos sin "morbror", haha!!



2009-07-14 @ 20:05:07
URL: http://jagegomoi.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0