MALENAS MÖHIPPA!!!

Jag är helt slut, super trött men kunde inte sova länge idag..kanske för att jag sov ensam inte van vid det..
Vi hade en super trevligt dag o natt igår!! Blev jätte lyckat!! Jag orkar inte skriva så mycket mera men tänkte lägga upp bilder där ni kan få se hur vi hade det!! Får bara lägga upp dem snälla bilderna hihi!!!
Här blir hon fixad till popp stjärna!!







Nu är vi framme där hon ska få spela in sina 2 låtar.."Du är min man och evighet"

Lite cider fick hon ha... vodka i pluntan..





Här kommer hon ut och hör sin egen röst..


Vi åkte hem till Marie sedan och fikade lite och festde vidare!!! vi skulle byta om på henne oxå för nästa aktivitet...
Hon fick blunda hela tiden...för att hon inte skulle se att hon hade en Malmö tröja på sig..hon håller på helsingborg haha,men hennes blivande man är ju från Malmö

hahaha här ser hon tröjan hihih..

Dax för 5kamp... lag 1 vinnande laget!!!

förlorar laget..detta va innan dem fick veta dem förlorat haha











Hemma hos Marie igen,käkat god mat..
Här målar Malena av Jens..jag ska inte avslöja resultatet haha

Det blev massa lekar..bla Funny Banny..











Malena med sin älskade caramel vodka haha






Haha ja där fick ni se lite hur vi hade det igår!! Avslutningen blev på banken :-)
Jag har massa flera bilder men alla va inte rumsrena haha!! Tycker Malena iaf!!

Puss o hej!!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag fasar för den dagen man kan bli utsatt för möhippa!!!!! Men ni verkar ha haft skoj! =)



Saknar dej me

Kram

2009-07-27 @ 12:47:38
URL: http://jagegomoi.webblogg.se/
Postat av: Linda

Åh va skoj ni ser att ha haft det :)



Puss

2009-07-27 @ 16:33:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0