Kristianstad dagarna....

Oj haft fullt upp hela veckan.....Imåndags var det rix fm i stan och vi va inne och tittade lite :-) gick rundor och bara tittade på folk trevligt!!!
När det va EMD så såg knappt ida dem bland allt folket men det löste vi haha


Gänget

Kusin David


I tisdags var jag och rickard ute och käkade med några vänner..va Erika o Johan som tog tag i detta trevligt..vi åt på kristianstad restaurangen va gott!!! Sedan gick vi till zekes o traggade lite skit...









Onsdagen var jag ledig men gick ändå upp tidigt för att jag skulle övningsköra på trafikskolan för första gången... usch o fy vad hemskt det var... vet knappt om jag vill gå dit igen blää...

På kvällen hade jag o Ullis bestämt att vi skulle ses, men hon visste inte vad jag hade för planer..mötte henne vid tåget 17,15 sedan mötte vi upp Emelie o co för att gå in i tivoliparken o se Tomas Ledin..jag hade gjort lite kycklingsalland o köpte lite vin o så :-) Det va Ullis present från mig.. Blev lyckat.. vi gick vidare till Banken sedan o tog en cider/öl o bara traggade.. vid 23,15 gick jag till tåg stationen för att säga hejdå till Bella o Fredrik som skulle åka till spanien till hennes pappa såå fusk!!!













Härlig kväll, fast jag gick hem tidigt skulle ju upp o jobba..men dem andra festade vidare..

Jobbade igår oxå hela dagen 9,30-19,30 va längesedan jag jobbade så många timmar hihi...
När jag slutade väntade Jenny på mig vi gick till class och åt o traggade lite.. Jenny berättade om darins/fantasis egna glass och att den va sjukt god så vi gick vidare till darins sedan och åt glass..mmmmmmmmmm sjukt gott!!!

Nej nu väntar snart jobbet igen!!! Pusss

Kommentarer
Postat av: Ullis

TACK TACK TACK älskade vän för en jättemysig kväll i tivoliparken! Kunde inte fått en bättre present:-)

Tur jag har till januari på mig att fundera över din, ha ha! Puss på dig, vi ses snart igen!

2009-07-10 @ 12:00:28
Postat av: Anna

oj, har emelie förlovat sig?? va skojjigt!! (Grattis emelie om du läser!!)



Puss

2009-07-11 @ 21:05:09
URL: http://jagegomoi.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0