jobb o jobb härligt..

Jobbat idag på min lediga dag och ska jobba ett litet pass imorgon på min lediga dag härligt..9,30-19,30 ganska lagom :-)

Körde imorse innan jobbet ,var min 5e lektion..tyvärr går det inget vidare alls.. jag kommer ingen vart..knäckt..och ibland har det gått så kasst att jag verkligen tar mod till mig för att gå dit igen..kan knappt sova dagen innan puh..hoppas verkligen att det lossnar snart för mig.. blir knäpp..

Bestämde att vi ska träffa Emelie o Fredrik på fre kväll trevligt..
Vill träffa malin o Johan oxå..har fullt upp tycker jag..hinner knappt med ngt. men jag är glad att jag har ett jobb..

Varit så härligt.. älsklingen har haft maten klar nu när jag slutat för att han har bara jobbat till kl 14..härligt slipper vi äta så sent om jag ska börja greja med det när jag kommer hem..

Funderar på att åka till göteborg 4-6aug..shoppa,hälsa på bella,liseberg osv :-)

puss


Kommentarer
Postat av: Linda

Vad duktig du e som går in å jobbar på dina lediga dagar :)



Det kommer lösa sig med körningen så småningom, tog ett tag för mig med kan jag trösta dig me..



sov gott



puss

2009-07-22 @ 23:02:29
Postat av: Anonym

Jag vill oxå träffas! Kan vi höras av i helgen och bestämma något framöver? Kram

2009-07-23 @ 06:40:21
Postat av: Malin

Jag vill oxå träffas! Kan vi höras av i helgen och bestämma något framöver? Kram

2009-07-23 @ 06:40:33
Postat av: Anna

du e duktig som kämpar på fast det tar emot!! Du vet ju att du har ngt gott som väntar när du klarat det! Hihi



Kämpa på!!



Kram

2009-07-23 @ 13:05:15
URL: http://jagegomoi.webblogg.se/
Postat av: Ullis

Kämpa på Bettis!!! Du fixar detta precis lika bra som du fixar allt annat. Lovar! Puss puss

2009-07-23 @ 18:48:49
Postat av: kiki freaky

Haha ja stumpan vi är det.

FAN vad jag känner igen mig i det du skriver.. Jag känner mig värdelös som fan när de gäller o köra..

Men vi kommer klara det. Finns här tjugofyra sju för dig om du vill ringa o prata om det.. Dvs om jag utvecklats mer än dig.. de är sånt som märks!:) hehe

NEJ åk inte till GBG då, åk typ 13/8 och efter det?? haha för då är jag hemma ju!

Puss

2009-07-24 @ 10:10:29
URL: http://colorista.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0