Hihihi.. busiga jag..

Hihi haft en skojig dag på jobbet idag fast ändå ganska tråkigt! Städat undan julen och hur hilma kul var det? snön bara flög omkring i hela butiken..och det killades i min näsa annars hade vi skoj..Björn o Ellen kommer in ibland och livar upp stämningen..hihi Dem är jätte skojiga!!
Vill ni INTE bli beroende av att läsa någons blogg så ska ni INTE gå in på www.singelpappa.blogg.se  hahah :-)

Björn hade ordnat en tävling idag på sin blogg att den som först gick in på butik 47 och sa dem läste Björna blogg fick ett 2pack trosor från CHEAP MONDAY.. Kolla in på Björnas blogg VEM som vann dessa trosor..  Hehe!!

Nu ska jag diska, bädda och plocka undran lite här hemma, ska festa lite o spela lite spel sedan väntar GRAND!!!
Någon var ju ledig idag men har inte hunnit fixa här hemme ngt jaja bara att sätta fart nu, vill inte ha stökigt när några vänner kommer över juh..

Kalaset hos Petra va trevligt igår.. Alltid mysiga att träffa alla!! Får väll bjuda på några skojiga bilder från gårdagen...

mamma bygger bil bana med Elias..



En glad Petra och en glad Elias..



Aja baja, vi fick inte ta mera tårta sa Elias.. hihi!!



Världens charm troll!!!!



Nej nu måste jag göra lite nytta!!!  Hejsålänge!!

Kommentarer
Postat av: Ulli

Ha en riktigt skoj kväll!! Synd att ja e för gammal o trött för att hänga på.. :-( Ses på måndag, puss o kram o STORT GRATTIS IGEN TILL VINSTEN, he he :-)

2009-01-10 @ 20:29:35
Postat av: Ulli

SNYGG BLOGG BETTAN!!! Puss puss, ses imorgon!

2009-01-11 @ 16:43:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0