Som ett barn på julafton..

Ja såå glad va älsklingen idag när jag kom hem från jobbet.. såg hur han log.. aaa hans canal plus kom idag..haha..
Jag tyckte att det räcker med dem kanalerna vi hade men men nu förstår jag hur gärna han ville ha det.. sagt jag inte betalar det för jag tycker det är onödigt, blir säkert bara massa fotboll...haha!!

Nyss plockat undan maten o diskat.. Blev korv o stroganoff blev sugen på det idag!! Igår va syrran,patrik o elvis här på middag då bjöd jag på pannbiff o potatis mos det blev poppis dem åt massor :-) Kul!! Känns fortfarande jätte konstigt att se syrran med sin nya kille, tar nog ett tag..fast nu har jag iallafall träffat honom 3 gånger.. Bara hon är lycklig så..

Idag ringde min tandläkare puh.. Dem sa att dem kan operera mig utan några risker om jag vill, nu efter att ha sett bilderna från sjukhuset! Dem sa oxå att jag fick fundera ett tag på det ,och bestämmer jag mig för att opereras så är det bara att ringa och boka tid?! vet inte hur jag ska göra? jag är ju SÅÅÅ rädd, och nu har jag inga problem heller.. så jag väntar nog! När ingen säger att jag MÅSTE så fegar jag..Får jag problem igen får jag ringa o boka en tid!! Kanske?!

Hmm funderar på vad jag ska ge Rickard när han fyller år?! fast det är ett tag till hihi..hoppas att jag kommer på ngt bra! Tror kanske att jag ska ha lite fest när JAG fyller år :-) Men svårt vilka man ska bjuda, vi har ju inte såå jätte stort..knepigt ibland att ha så många vänner haha!! nej jag är jätte glad för alla mina kära kompisar!!

Oj soffan vill jag ska komma o titta lite på tv :-)  puss o hej!!!!!

Kommentarer
Postat av: Hanna

vad är det du ska operera vännen?

2009-01-12 @ 20:11:29
Postat av: sandra

En tand som typ växer under tandköttet :-( svårt att förklara!! hade aja i höstas men sen har allt tagit så lång tid o nu har jag inte haft problem på länge så jag väntar o ser..

2009-01-12 @ 20:45:16
Postat av: Linda

Hej snäckan!

Jag hade skit ball i lördes!! Hade du det???

Kram!!

2009-01-12 @ 23:55:36
URL: http://jacob070527.blogg.se/
Postat av: Carin

hej hej! vad fint du ändrat din blogg :) min resa var super härlig! Hoppas du haft en msyig jul & nyår / kramar

2009-01-13 @ 16:03:45
URL: http://caisan.blogg.se/
Postat av: Anonym

tack

2009-01-13 @ 16:32:50
URL: http://singelpappa.blogg.se/
Postat av: Carro

hallå kusin!!! hoppas allt e väl med er!! en fråga bara.... syrran fattar jag patrik fatta jag men ELVIS????? hahahah =) kramisar

2009-01-13 @ 21:22:18
URL: http://carre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0