Nyår..

Vi hade en jätte trevlig nyårsafton!! Idag Är vi bara så trötta :-) skönt att inte jag är så bakis iallafall hihi, bella är lite..
Jag kan tyvärr inte lägga upp några bilder idag från nattens bravader och vissa är kanske tacksamma för det, tror att jag glömde min kamera i skoglösa! Vi åkte dit ganska tidigt igår efter vi köpt raketer av glenn och va inom maxi oxå, missat handla ngt.. Men bilder kommer en annan dag!!

Vid sex kom gästerna då stod förätten på bordet, en liten räk o kräft toast som jag o bella gjort!! Jenny o macke hade fixat lekar för hela kvällen va allt möjligt så vi hade att göra hihi.. sedan åt vi fläskfile gryta med sparris o dragonsås mumsigt, klyftpotatis,ris,sallad och vitlöksbröd till det!!
Efterrätten åt vi inte förrän 22,20 klockan bara sprang iväg.. det blev vama hallon,glass o maränger till det :-) sedan snabbt fram med gotte bordet hihi man vill ju inte att det ska bli så mycket sådant över haha!!

Sedan lekte vi o dansade massor.. aa störigt att jag glömt kameran..har kuliga bilder!!

vid 23,45 gick vi ut med raketer o skumpa..

Önskar mig ett lika härligt 2009 som jag fick 2008, för 2008 inlede jag med min Rickard!! jag älskar honom över allt annat!!!

Vid 03,15 gick vi o la oss, va kul för att alla 12 som vi va skulle sova över hihi.. så frukost ingick :-)

Vid 10,45 vakande jag o rickard..nike va vaken då sedan trillade en efter en in till frukostbordet.. En lyckad kväll!!

Puss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0