Längtar bort..

Aaa vad jag längtar efter värme, vad skönt det hade varit att bara resa iväg o sola o bad... vill,vill,vill...

Tack Ulrika2 så du har hittat hit :-) hihi vad skoj!!! Hoppas att allt är bra med er!!

Nyss ätigt lite kalkon sallas o vitlöks bröd var mumsigt! Blev sugen på det idag när jag gick hem från jobbet så gick inom Domus o handlade lite!!
Nu är jag ganska trött, hållt på med en kunds ärende hela dagen idag varit så struligt och jag står fortfarande på ruta ett.. det är frustrerande när ingen kan hjälpa mig och jag ringer dit, blir kopplad sen får jag ett nytt nummer att ringa osv blir galen.. får på detta direkt imorgon bitti igen suck!! Kan inte släppa det förrän jag vet att det är löst!! va fredriks kund från början men nu är han i Thailand ju, inte alls avis!!!!
Får väll nya mig att titta på programmet nu kl 20 från svenskar i thailand eller vad det va :-)

Grattis BJÖRN, vi sa ju din blogg skulle bli bäst!! Nu har du slått blondinbella hehe det du?! 
 
www.singelpappa.blogg.se

Du har väll så mycket att göra nu för vi har ju inte sett dig på ett par dagar haha!!

Hejsålänge!!.

Kommentarer
Postat av: Björn

det är klart.. hinner ju inte sova!!! alla bara skriver!!

2009-01-14 @ 21:01:12
URL: http://singelpappa.blogg.se/
Postat av: Sorin

Tack för grattiset!



Och grattis själv till dina prestationer på Jobbet!

Inte trodde jag att du faktiskt JOBBADE på jobbet =)



Ha det bra! KRAM!

2009-01-14 @ 21:44:24
URL: http://papasodi.blogspot.com
Postat av: Sandra med Neo och Nelia

Tack! Det gick bra idag, men många sökanden... Så, vi får se. Ska på intervju på tisdag igen! Jag ses gärna en dag nu. Fick ditt sms ikväll. Sorin har Jaime här den helgen, men jag kommer gärna om jag kan fixa barnvakt. Kramis

2009-01-14 @ 22:53:06
URL: http://corneliaochneosmamma.webblogg.se/
Postat av: carro

aha ok då e jag med!! tyvärr har jag inte så stor hjärnkapasitet hhahahah!!! menar att jag tänkte inte så långt hihihi!! jo då allt e bra här... kram

2009-01-15 @ 15:17:53
URL: http://carre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0