Inget vettigt..

Nej precis inget vettigt har jag att skriva om idag :-( Va skönt att öppna 10 i butiken!! Jag ska försöka träna någon morgon innan jobbet, bara att jag alltid är sån tröttis på morgonen suck!!

jag brukar hålla vad jag lovar och det gjorde jag även denna gången,  jag ringde trafik skolan och kollade lite hur man går till väga osv.. Dem ka hjälpa mig fast jag inte övningkört ngt.. jag glömde fråga vad intensiv kurs kostade ops!! Tror att jag bara måste önska mig pengar i födelsedags present så jag ka ta detta körtkort..inte billigt.. så mamma lite pengar i prsenet önskar jag mig..jag vet inte kul, men jag måste ha pengar om jag ska ha råd att ta körkort!! Får väll se om jag klarar det.. ska kolla vilka veckor dem har och vad som passar med jobbet osv..ska dit o ansöka om lemp snart oxå..får se hur lång tid det tar tills jag gör det haha.. sagt till älsklingen att jag får leva på han en månad sen kanske haha :-)

Har nyss lagat mat o käkat, älskligen tränar!!

Vi ska på bio på onsdag o se allt flyter tror jag det hetter, någon som sett den? vi ville se en annan men den gick inte förrän 21 och det blir för sent, peter o ulrika måste hem till sina tjejer juh :-) skönare att gå direkt efter jobbet till bion..men en svensk komedi kan vara skoj ibland :-)

Tänkte se idrottsgalan nu :-)  puss o hej!!

Kommentarer
Postat av: Jennie och Norah

Men typ..Hej! :)

Hittade dig via singelpappans blogg!

Är allt bra?

Hoppas du kommer ihåg vem jag är..Annars skäms jag :)

Kramkram!

2009-01-19 @ 21:51:18
URL: http://jennieohlund.blogg.se/
Postat av: Jennie och Norah

Haha!

Om jag säger Magaluf?:)

Kramkram!

2009-01-20 @ 09:32:17
URL: http://jennieohlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0