Fredags mys..

Skönt med fredagar även om man jobbar liten runda imorgon oxå, då är fredrik tillbaka så man får kanske höra lite smarrigt från thailand hihi.. Dem kom med tågen till kristianstad vid 17 idag, så dem gick inom oss på jobbet hihi skojigt, men man kände sig ganska blek usch..

Rickard fick semester vecka 9 så då tar vi en sista minuten resa nånstans :-) *härligt*

Idag fick det bli pizza, skönt att slippa laga mat, älskligen kom med förslaget och jag tackade inte nej, hade gissat på att det blivit jag som fått laga maten annars idag för han slutade oxå sent..

jag o emelie bestämde att vi ska ses imorgon så hon kommer hem till oss imorgon kväll, rickard ska ha tips lör här med macke men tycket vi kunde få en del av soffan hihi..blir lite tacos o spel kanske..

Ska ladda för nästa lördag då ska jag festa, bara såå ledsen att älsklige faktiskt ska iväg hela min födelsedag nästan eller han kommer hem vid 17 typ SUCK!! Missar kalaset.. ringde mamma o fråga om hon kunde hjälpa mig lite för jag hade ju räknat med rickard hjälp den dagen.. Självklart kunde mamma göra det.. *TACK*

Sovgott!! kramizz!!

Kommentarer
Postat av: Anna

men lilla gumman, vi har ju haft inbrott förra veckan!! Då va kameran ganska het skulle jag gissa för den blev stulen då..



puss o trevlig helg

2009-01-24 @ 09:13:00
URL: http://jagegomoi.webblogg.se/
Postat av: Anna

det gör inget vännen... skönt att det inte bara e jag som e lite förvirrad i planeten ibland! ;) hihi



Puss

2009-01-24 @ 10:00:44
URL: http://jagegomoi.webblogg.se/
Postat av: Ulli

Hej Bettis! Hoppas du har haft en ok dag på jobbet och att inte Fredrik pestade sig alltför mycket med solbrännan..Shit va bruna de var..Ha en mysig kväll med Emelie, imorgon kommer du också att vilja åka til Thailand, ha ha! Puss puss

2009-01-24 @ 15:50:44
Postat av: Jenny

Ha det så mysigt ikväll o hälsa emelie!!

Vad önskar du dej när du fyller år gumman?? Behöver tips hihi;)

Trevlig helg!! Hälsa mannen:)

Puss

2009-01-24 @ 17:42:38
Postat av: sandra

jenny o ulli jag vet aldrig var jag ska svara till er hihi :-)



jenny,Jag önskar mig presentkort på hennes hittat så mycket fint där :-)behöver lite av varje :-)eller på hälsa o helhet..



trevlig helg mina gummor..puss

2009-01-24 @ 17:51:48
Postat av: Ulli

Men jag vill oxå ha tips gumsan!!! Oh, så svårt.. ha en trevlig kväll, puss puss

2009-01-24 @ 19:56:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0