Tok Jimmy..

Haha igår vakande jag av ett sms från jimmy det stor, har du tid en stund idag? Jag fick läsa det flera gånger??!! Han bor i eskilstuna och vi har inte setts på lännggee.. jag tänkte tid en stund? hmm.. Självklart fick jag fixa det :-)

han körde från eskilstuna vid 08,00 och vi 13-14 va han nere, jag jobbade så han åkte till petra sålänge..vid 15,30 kom dem in till mig på jobbet jag hade fjäskat för chefen så jag kunde gå då.. har haft ganska lungt på jobbet på eftermiddagarna nu så gick bra.. tack chef!!

Vi handlade lite o åkte hem till petra, lagade mat o käkade och hade trevligt, älsklingen kom efter jobbet..
va jätte kul att träffa Jimmy!! Sen såg vi lets dans och johan glans dvdn, det va den showen vi sett live..den är såå jädra rolig kan se den flera gånger.. vid 22,30 körde jimmy hem igen..
Vi trodde att han hade ngt ärende hit eller ngt.. men han sa bara att han saknat oss och fick ett ryck.. hahah helt galen!!! jag bad han förvarna lite bättre nästa gång haha :-) sedan sa jag att vi gärna ville träffa hans tjej oxå :-)
varit jätte skoj!!! Killarna hade lite knep o knåp hahah.....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0