TACK Älskling!

Först vill jag bara säga tack pappa för komentaren du lämnat i mitt inlägg jag skrev till sofie 29dec, tack pappa!! visste inte att du va här och läste hihi vad kul!!!

tack till älsklingen oxå som bjudigt mig på allt denna helgen!!!

igår kl 14 när jag slutade sprang jag hem o duscha o packade, malena va redan här då.. vi körde ner till malmö 15, direkt till gina för en snabb shopping runda.. jag måste spara mina penga till semestern o älsklingens födelsedag men lite fick jag unna mig hihi.. mötte upp jens på gina..

Sedan vid 17 stack vi till hotellet o checkade in.. vi fick ett jätte fint o stort rum






Vi käkade i restaurangen på hotellet där va super fint.. Rickard kusin jobbade där och han jobbade denna kvällen så han kom o sa hej..han va kock :-) han sa att han bjöd oss alla på maten ohh såå snällt!! han rekomenderade deras helg meny och det va 3 rätters så vi tackade inte nej till det hihi..va super gott förätt va 2 olika lax bitar en vild lax och en gravad lax med massa gott.. Mums!!




till huvudrätt var det fläskfile med massa gott, vi fick välja på potatisgratäng, stekt potatis, eller potatis kylfter.. va en lingon grädd sås till va helt underbart gott!! och till efterätt äpplekaka med vaniljsås.. mm..
Jag, malen o jens delade en flaska röd vin o rickard drack cider..





malena fick frukt istället för äpplekakan..men hon va lika glad för det.. hon är laktos juh..



Sen hade vi en liten stund kvar tills taxin skulle hämta oss så vi han mä en drink..grabarna dvs haha..fast vi smakade :-)



Taxin kom och körde oss till slakthuset där revyn var med tomas pettersson den va skojig, han är ju så rolig!!
När den va slut gick vi en runda på stan, tog en på ett ställe som hetter chili på en drink mums..





Vi bestämde men rickard kusin han han skulle möta upp oss o ta en öl, när han kom gick vi tillbaka till hotellet för där va ett disco vi gick in på..snackade lite o hade trevligt :-)

Vid 01,00 va vi trötta och gick o la oss.....



Vi ställde klockan på 9, frukosten serveras till 10,30 men vi va såå trötta när klockan ringde så tog ett tag innan vi kom upp hihi..

aa vad gott det är med hotell frukost där finns ju allt mumsigt!!

vi va hemma rung 13,30 idag, ha sovit nu några timmar, vi är skit trötta.. blev bjudan hem till svärmor på middag men vi tackade nej, ganska ovanligt....inte varit hemma på hela helgen o vi båda är helt slut..tack ändå indrig hihi!!


blir nog soffan snart igen..

För er som undrar vaför jag är ledsen o deppig är det för att min chef o en av mina bästa vänner har sagt upp sig från jobbet.. det är väldigt jobbigt o tufft! samtidigt som jag är super glad för hennes skull att hon blivit erbjuden ett annat jobb..så vi jobbar bara ett par veckor tillsammans till sedan hennes sista vecka är jag på grand canaria..ska bli kul o se hur detta blir..puh..

puss o hej!

Kommentarer
Postat av: Jennie och Norah

Tack själv snygging!! :)

Puss!

2009-02-08 @ 22:16:07
URL: http://jennieohlund.blogg.se/
Postat av: Linda

Låter som om ni haft en jättetrevlig å mysig helg :)



Vad tråkigt med din chef å Fredrik...men samtidigt kul för dom ju...



Tänker på dig vännen...du kommer fixa detta :)



2009-02-08 @ 22:59:56
Postat av: sandra

fredrik ska inte sluta som tur är, menade att ulrika va min chef o en av mina bästa vänner..

2009-02-09 @ 09:26:29
Postat av: Anna

åh så mysigt ni haft det!!! =)



Jo jag mår bättre nu, tack!

Men rädd blev jag där.. phu!



Pussen

2009-02-09 @ 18:25:59
URL: http://jagegomoi.webblogg.se/
Postat av: Sofie

Vad roligt med gratis mat, snällt :)

tack för din kommentar, hoppas mitt försäkringsbolag svarar snart!

Hörde att Ulrika fått jobbet, trist för er, men det kommer bli bra ändå :)

Kram!

2009-02-09 @ 19:15:24
URL: http://isofieshuvud.blogg.se/
Postat av: Ulli

Vilken helg! Mysigt..:-)Så snygg du e Bettan, i den gröna färgen! Var inte deppig mer..jag ska ju inte ens lämna stan:-) Tänk vad mycket kul vi kommer hinna göra tillsammans!Du är min vän, FÖR ALLTID!!! Puss, sov gott, ses snart!

2009-02-09 @ 21:17:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0