Måndag..

Tråkigt måndag.. varit en tråkig dag på jobbet..bara fixat o grejat :-( Hoppas allt går bra nu..Suck!!


hade en super vecka på jobbet förra veckan, jag såld massor och hade skit kul, men denna veckan har inte börjat så bra..tråkigt!!

Vi hade super mys hos petra i lördags..maten blev jätte god o melodifestivalen hade bra låtar :-)
Blev inte så sent vi va trötta alla tror jag hihi..

Vi lagade maten tillsammans, eller ja robban läste upp alla hjärtans hälsningar från kristianstad bladet ist haha..
så han stod för underhållningen  :-) va kanske bäst så..han o mat..nja..haha






Får vi göra om mina vänner :-)

Söndagen bestod av städ o tvätt.. Rickard stack och klippte sig och hjälpte till lite i maries salong hon fick tillgång igår..så nu ska det renoveras o fixas.. ska bli spännande blir säkert jätte fint!! Så nu förstår ni mina vänner att ni måste gå o kilppa er på maries salong som öppnar i mars :-) Ni får ge henne en chans, ni säger ju alltid att jag e såå cool i håret hihi :-)  *Lycka till Marie*

jag gick bort om och kollade läget, sen tog jag pysen ( svärföräldrarnas hund) på en liten promenad, blev bara 25min för det va såå kallt hade för lite kläder på mig tror jag..

imorgon ska rickard ha sin släkt här på kalas..han fyller ju inte förrän tor men passar bäst med kalas imorgon..

puss o hej!

Kommentarer
Postat av: Jennie och Norah

Är det Mallis-Marie som öppnat salong? :)

2009-02-16 @ 21:52:48
URL: http://jennieohlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0