GRAN CANARIA..

Nu har vi strax packat klart, planet går 06,30 imorgon bitti så blir snart sänger för klockan ringer vid 02 tror jag :-) knappt lönt att sova men behöver lite sömn annars mår jag kasst inatt..
Ska bli kul att testa allinclusiv :-)

idag hade jag och ulrika våran sista dag tillsammans, vi har haft såå mycket att göra hela dagen så vi kan inte hunnit tänka på detta vilket va ganska skönt.. vi avslutade med en jätte bra försäljningsdag :-)
Hade köpt ett halsband till henne men orka inte ge henne det för vet tårarna hade kommit så gömnde det i hennes väska hihi.. :-) vi sa aldrig hejdå.. ulrika sa bara ha en trevlig semester..sen gick jag, men tårarna rann hela vägen hem..suck!!
och blir ledsen bara jag tänker på det..kan inte fatta..

Nu ska jag ha semester och fundera över lite saker som jag ska ta ställning till när jag kommer hem från semestern..

Hej sålänge!!!!

Puss!!

Kommentarer
Postat av: Jennie och Norah

Ha en fantastiskt trevlig resa gumman! :)

Kram!

2009-02-20 @ 21:50:50
URL: http://jennieohlund.blogg.se/
Postat av: Sandra med Neo och Nelia

Ta hand om er och njut av värmen och solen! Kram

2009-02-20 @ 22:05:25
Postat av: Ullis

Ha en underbar semester gumman! Allt kommer att bli jättebra, det vet vi! Jag skall fixa! :-) Flyg försiktigt o hör av dig när ni är framme! Puss puss

2009-02-20 @ 22:24:30
Postat av: Sofie

Hoppas ni har det jättebra!

2009-02-22 @ 21:11:28
URL: http://isofieshuvud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0