Hoppas på en bra vecka..

Veckan som har varit har inte varit så bra.. Haft otur med det mesta faktiskt..
Men i helgen hade vi mys hemma hos Sofie och André.. va kul att se deras nya lägenhet den va super fin.. Så nu bor dem i Åhus!! Elias har eget stort rum han stolt visade upp..











Elias ville hålla handen haha :-)

Dem bjöd på jätte god mat och vi hade super mys!!

Jag har fortfarande jätte ajaj i min arm sen andra thailands sprutan i fredags..dem tog hål på ett kärl så blodet forsade och jag svimmade.. det var inget kul..Hon hissade min stol så jag fick ligga ner, öppnade fönstret och hämtade godis till mig.. när hon sedan säger men du har ngt kul att se fram emot fick jag bara fram några tårar och sen sa jag vi ska inte till Thailand längre.. då tyckte hon lite synd om mig och jag berättade för henne lite vad som hänt osv.. jag är ändå glad att jag tog båda sprutorna.. 1000kr fattigare är ju mindra kul.. behöver bara ta en till sedan har jag skydd 25år!!

nu ska jag strax arbeta!! Blir några tuffa dagar nu skojigt!! öppet till 19 mån-ons!!

Ha en bra dag!!!

Kommentarer
Postat av: Anna

haha, rolig bild där han håller henne på gumpen, planerat??



Puss på dej

2009-12-21 @ 11:45:22
URL: http://jagegomoi.webblogg.se/
Postat av: Linda

Låter som ni haft en mysig helg :)



Dock trist ang Thailand...:( Får hoppas Jens blir frisk så resan blir av framöver någon gång. Ska ta min andra spruta 8 januari...hoppas inte jag också svimmar eller att dom träffat fel i armen...

Puss



2009-12-21 @ 12:06:14
Postat av: Ullis

Men gumsan då...stackars dig! Men nu är det gjort och du har säkert blivit både modigare och starkare av det här! Många kramar!

2009-12-22 @ 14:43:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0