Härliga fredag..

Ska arbeta nu 9,30-19,30 en ganska lång dag..blir nog jätte mycket att göra idag :-)
Sen ska jag bara hem och mysa med älsklingen..ta det lungt för det är jobb imorgon oxå för min del och Rickard ska vara barnvakt :-)

Blir fest hos linda imorgon kväll ska bli trevligt :-)

Rickard var och hälsade på Jens och Malena igår på sjukhuset.. Hoppas allt blir bra snart!!

bella och hennes konpis ska se idol live ikväll.. va tydligen bakstage biljetter jag vann så dem ska vara där runt 18 idag och mingla lite innan hmm.. fusk!! Men jag har iallfall gjort bella väldigt lycklig :-)
Själv får jag titta på det framför tvn, men visst hade det varit kul att vara på plats i scandinavium!!!!

ha en bra helg!! Kramizz

Kommentarer
Postat av: Linda

Vi ses ikväll vännen :)



2 timmar kvar att jobba för mig nu :)



Puss

2009-12-05 @ 14:54:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0