Räkor, Vin och Buzz..

Ikväll blir det mys med Carolina o Linda dem kommer strax till mig då ska vi äta räkor och tragga skit hihih.. Mamma har inte haft någon kräftskiva i år och jag saknar räkor o kräftor..Rickard äter gärna inte räkor.. så ikväll ska jag passa på :-) han är ehmma hos Macke och tittar på fotboll..dem kanske kommer hit sen.. Blir lite vin och Buzz för oss och killarna ska nog spela poker..vem vet hur kvällen slutar hihi :-)

Usch vi har haft mkt problem med stölder på jobbet.. nu måste vi be alla om att få titta i deras ryggsäckar eller större väskor..usch jag tycker det är skit jobbigt.. fått tag på några snattare.. bra övervakningsystem.. :-)

Ha en mysig helg mina vänner!! puss

Kommentarer
Postat av: patrik a

hoppas ni fick en bra kväll o att du dominerade i buzz:)

2009-08-23 @ 00:32:16
Postat av: Ullis

Hoppas ni hade en mysig kväll, gott med räkor! Trist med stölderna, varför kan inte alla göra rätt för sig..tröttsamt..hoppas det sprider sig att ni kollar alla så ger det sig efter ett tag.. En fika eller lunch snart? Puss puss

2009-08-23 @ 19:34:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0