Mina 2 lediga dagar snart slut..

Puh igår började dagen inte såå kul.. klockan 08,45 ringde det på dörren..jag sov och rickard va på jobbet..när det plingar vaknar jag direkt och det slår mig oh nej besiktningen på lägenheten.. vi fick lapp för någon vecka sedan ang detta men helt glömt.. Fick panik hittade inget att ta på mig, det plingar igen..aaa jag tog en handduk runt mig..
öppnar dörren hahah usch pinsamt..
jaja jag kom upp i tid..hade körlektion, lunchade med Petra och sedan han jag städa o tvätta,handla o laga mat tills Rickard kom hem :-) Eller maten va inte riktigt klar när han kom!!!

Idag har jag faktiskt oxå kört.. backa runt hörn,parkera.. svårt..men börjar bli lite roligare..nu måste jag bara samla ihop lite pengar så jag kan köpa 10 nya lektioner..(3900kr) som hittar!!! jag har en betald av svärmor iaf :-) fick när jag fyllde som jag inte uttnyttjat ännu.. vet ju bara inte när jag frå pengar..från akassan alltså..
va och framkalla några foto idag, skönt att ha det gjort..
Va även och köpte körkortsterorin på cd skiva så jag kan plugga det hemma :-) måste sätta igårng med pluggandet oxå..

imorgon bitti ska jag till maxi med Petra..jobbar 12,50-19,30 imorgon..
Jag,Linda o Carro ska pilla räkor och spela buzz på lördag :-)

Saknar syster, vi får aldrig ihop det å ses..
puss o hej!

Kommentarer
Postat av: Linda

Åh vad trevligt det ska bli på lördag :)



Synd att jag inte hittade struts-vinet idag..men hoppas det andra blir gott :)



Hoppas det löser sig med pengar till körkortet, inte billigt det där :(



Puss

2009-08-20 @ 18:50:15
Postat av: sjuk värld

Läs vår blogg!! Ni kommer INTE kunna lämna den utan att bli berörda!



http://sickworld.webblogg.se

2009-08-20 @ 20:29:33
URL: http://sickworld.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0